Wazektomia - kilka słów wstępu

antykoncepcja dla mężczyzn

Czy antykoncepcja musi być zawsze obciążeniem dla kobiety? Niekoniecznie... Ba... Nie musi być żadnym obciążeniem... dla nikogo...

Spis treści:
  1. Wazektomia - kilka słów wstępu
  2. Wazektomia fakty i mity - ciąg dalszy rozważań na temat męskiej antykoncepcji
  3. Odczucia i refleksje po zabiegu wazektomii
  4. Antykoncepcja po zabiegu

Ostatnio miałem nieprzyjemność oglądać jeden z odcinków matura to bzdura. Tym razem na tapetę? rzucono seks i wszelkie tematy z nim związane. Mam świadomość, że wybierają głąbów i pokazują ich publicznie, ale to nie o to chodzi. Chodzi o wiedzę tych ptasich móżdżków a raczej jej brak.

Na pytanie co to jest zapłodnienie u większości osobników o twarzach myślą nieskalanych, pojawiał się dziwny zaciesz ala CYC z Kiepskich... Temat ku*^a tabu...

Co to są wargi sromowe?

- odpowiadają za gazy...

Gdzie jest jajowód?

- ehhh... 

Co to jest prostata?

- choroba dotykająca mężczyzn... wyj%&*ałem się na plecy


Można by wymieniać bez końca... Do czego zmierzam. Wiedza na temat biologii seksu jest STRASZNA... Przeraża mnie to...

Co to jest wazektomia?


Jak myślicie jaka by była odpowiedź na to pytanie? Żadna.... Większości ten zabieg kojarzy się z weterynarzem lub czymś nieprzyjemnym.


Wazektomia - to zabieg polegający na przecięciu i podwiązaniu nasieniowodu (co to nasieniowód? (pękam;pp)) Procedura w zależności od metody trwa od 10 do 45 minut i w większości przypadków wykonywana jest w znieczuleniu miejscowym.

W Polsce o tym zabiegu się nie mówi. Dlaczego? Bo jest to odbierane jako uwłaczające dla mężczyzny. Oczywiście jest to twierdzenie błędne, bo w moim mniemaniu jest to właśnie coś co stawia faceta na wyższy poziom. Nie chodzi tutaj żebym siebie wystawiał ponad innych (ja to zupełnie p&^$any przypadek), ale o świadomość swojej decyzji i wzięcie odpowiedzialności za swoje życie a przede wszystkim życie partnerki.
W moim przypadku myślałem od podwiązaniu nasieniowodów już od bardzo dawna. Nie przepadam za dzieciaczkami w dłuższej perspektywie czasu:) Lubię się z nimi bawić, opowiadać o astronomicznych i pogodowych pierdołach czy przekazywać wiedzę ogólną. Czuję tą misję i jestem w tym dobry. Nie chce natomiast mieć więcej dzieci. Wiem to na milion procent i jakakolwiek dyskusja ze mną na ten temat jest bezcelowa.
Pierwszy warunek spełniony... Nie chce mieć więcej dzieci... A co na to partnerka? Zgadza się ze mną. Mamy drugi warunek spełniony. Zgodność co do decyzji.

W większości przypadków dojście do powyższych konkluzji doprowadza do tego, że kobieta zasuwa do "ginolekarza" i otrzymuje chemie, którą truje się aż do menopauzy. Jeżeli nie może brać tabletek antykoncepcyjnych to... pozostaje nie zawsze pewna guma lub kalendarzyk:P (leje z kalendarzyków -sorry) Ciekawostka: wiecie że wśród lekarzy różnych specjalizacji panuje schorzenie, które zmusza ich to stawiania diagnoz, gdzie antykoncepcja hormonalna jest przyczyną wszystkiego... Nawet grypy. Oczywiście koneksje w różnych schorzeniach istnieją i to jest pewne ale szczerze miałem tego dość.

Nie chciałem spekulacji i domysłów, nie chciałem strzelać z gumy czy oczekiwać co miesiąc krwi na majtkach w obawie przed ciążą dlatego zdecydowałem się na zabieg wazektomii.

I to samo proponuje każdemu facetowi, który jest pewien swego i jest gotów wziąć na siebie odpowiedzialność za antykoncepcje...

Nie dajcie sobie wmówić, że antykoncepcja dla mężczyzn nie istnieje... Dupa psia i kocia:)

Istnieje.

CDN.

*Nie traktujcie tego jak opinię lekarską. Są to moje odczucia, czyli pacjenta!

0 komentarze: